سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره خیانت تلفنی

مشاوره خیانت تلفنی تجربه‌ای از حل مشکلات به شیوه‌ای موثر و تضمین‌شده در اختیارتان قرار می‌دهد. خیانت در هر جامعه و فرهنگی امری ناپسند و غیر قابل بخشش است که آسیب‌های بسیاری برای فرد خیانت‌دیده و خیانت‌کار به وجود می‌آورد. لزوم مراجعه به روانشناس زمانی مشخص می‌شود که پای زندگی و تربیت فرزندان در میان باشد. مشاور عوامل زمینه‌ساز در بروز مشکلات را شرح می‌دهد و این در حالی است که می‌توانستید تنها با چند جلسه مشاوره قبل از ازدواج از بروز مشکلات زناشویی جلوگیری کنید. مشاوره تلفنی از امکانات مشاوره‌ای است که شرایط راحت‌تری را برای حل مشکل خیانت فراهم می‌کند. برای اطلاع از اهمیت مشاوره روانشناسی و مزیت‌های مشاوره تلفنی با ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: مشاوره خیانت تلفنی

مشاوره خیانت

خیانت موضوعی است که بسیاری از زندگی‌های مشترک را به بن بست رسانده و افراد را با بحران‌های زیادی مواجه می‌کند. اکثر زندگی‌های مشترک با عشق و علاقه و آرزوهای بسیاری آغاز می‌شوند. در این شرایط خیانت یکی از زوجین می‌تواند تمام آرزوهای یک خانواده و زندگی مشترک را بر هم بزند. تعهد در زندگی مسئله‌ای مهم است که لازمه‌ی آن یادگیری و تقویت از دوران کودکی و در محیط خانواده است. در غیر این صورت آسیب‌های زیادی را در پی دارد که خیلی از مواقع برطرف کردن آن‌ها از عهده‌ی زوج‌ها خارج است. در این شرایط دریافت مشاوره روانشناسی از فشارهای روانی شما کم می‌کند و باعث می‌شود تا تصمیمات عاقلانه‌تری برای ادامه و یا قطع زندگی مشترک خود بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خیانت همسر کلیک کنید.

مشاوره خیانت تلفنی | عوامل زمینه ساز خیانت

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تنها عامل خیانت، بی وفایی فرد خیانتکار است. مسلم است که فرد خیانت کار بیش ترین سهم و تقصیر را دارد اما تحقیقات نشان داده است که همسر فرد خیانت‌کار نیز بر رفتار غیر متعهدانه‌ی همسر خود تاثیر دارد. عدم عشق ورزی زوجین و بی توجهی به احساسات یکدیگر، سردمزاجی، جدی نگرفتن روابط جنسی، مشکلات رفتاری، خشم، بی مهری و غیره در بروز خیانت موثر هستند. همچنین تماشای فیلم‌های نامناسب، بی محتوا و پورنو گرافی باعث بالارفتن توقع افراد، دلسرد شدن نسبت به همسر و روی آوردن به خیانت می‌شوند.

چرا باید مشاوره خیانت را جدی گرفت؟

آمارها نشان داده است که متاسفانه خیانت یکی از مهم ترین دلایل طلاق زوجین می‌باشد. خیانت مستقیما بر رابطه زناشویی تاثیر می‌گذارد و عشق، صمیمیت و اعتماد بین زوجین را از بین می‌برد. خیانت می‌تواند باعث افسردگی و شکاک شدن بیش از حد فرد خیانت دیده شود و حس اعتماد و تکیه‌کردن به دیگران را در او نابود کند. همچنین مشکلات بسیار بزرگتری نیز در طول زمان به وجود می‌آید.

بچه هایی که در این محیط پرورش پیدا می‌کنند دچار صدمات جبران ناپذیری می‌شوند. این کودکان در بزرگسالی، مشکلات متعددی در برخورد با اجتماع، همسر و فرزندان شان پیدا می‌کنند؛ ممکن است کودکان از خیانت والدین خود الگوبرداری کنند و خود نیز در آینده درگیر خیانت شوند. به همین دلایل لازم است تا قبل از اقدامات بدون فکر از یک مشاوره متخصص در زمینه‌ی خیانت همسر استفاده کنید تا از بروز مشکلات بزرگ‌تر برای خود و فرزنداتان بکاهید و احساسات و قوای روانی خود را بازسازی کنید.

مشاوره خیانت تلفنی چه کمکی می‌کند؟

ریشه‌یابی مرحله‌ی اول در درمان همه‌ی مشکلات است. مشاوره به افراد کمک می‌کند تا علت و زمینه خیانت را پیدا کنند. در بسیاری از جلسات مشاوره مشخص شده است که علت اصلی خیانت دوستی قبل ازدواج، عدم عشق ورزی، توجه نکردن به نیازهای جنسی و تماشای فیلم های مستهجن است. مشاوره تنها پس از خیانت کاربرد ندارد؛ اگر به خیانت همسرتان شک دارید و یا احساس می‌کنید که خودتان در مسیر خیانت کردن هستید، می‌توانید از مشاوره کمک بگیرید تا از پیشروی در این مسیر جلوگیری کنید. برای اطلاع از نشانه های خیانت مردان کلیک کنید.

با شناخت عوامل زمینه ساز خیانت و استفاده از تجربه و علم مشاوران، می‌‌توانید از خیانت پیشگیری کنید. مشاور به شما کمک می‌کند تا بدون جنگ و دعواهای بسیار در محیطی آرام و با فکری آزاد مسائل و چالش‌ها را برطرف کنید و از طرفی فرزندان را در برابر خیانت حفظ کنید. همچنین اگر قصد طلاق داشته‌باشید مشاوره تمام جوانب و آگاهی‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مشاوره خیانت حضوری

دیدگاه افراد نسبت به مشاوره حضوری در رابطه با خیانت چندان مطلوب نیست. چرا که افراد فکر می‌کنند بازگو کردن همچین مشکلی در زندگی کار اشتباهی است و یا به دلیل احساس سرخوردگی شان از بیان آن اجتناب می‌کنند. مشکلات مالی و صرف وقت زیاد نیز یکی دیگر از دلایل بی علاقگی افراد به مشاوره حضوری خیانت است. همچنین در بسیاری از شهرها و روستاهای کوچک امکان دسترسی به مشاوره حضوری وجود ندارد و افراد مجبور می‌شوند تا به تنهایی برای چنین موضوعاتی تصمیم بگیرند و چه بسا که این تصمیمات عقلانی و درست نباشند.

مشاوره خیانت تلفنی و مزایای آن

مشاوره تلفنی مشکلات مشاوره حضوری را برای شما برطرف می‌کند؛ مشاوره تلفنی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی با مشاوران متخصص و حرفه‌ای زیادی در ارتباط باشید. مشاوره تلفنی مشکلات رفت و آمد و هزینه‌های آن را ندارد. شما می‌توانید در تمام ساعات روز تنها با یک تلفن مشکلات خود را با فردی با تجربه در میان بگذارید.

همچنین مشاوره تلفنی به این صورت است که احساس شرم و خجالت تا حد زیادی از بین می‌رود و افراد می‌توانند به راحتی و بدون سانسور کردن، مشکلات خود را بیان کنند. مشاوره تلفنی خیانت در تاثیرگذاری چیزی از مشاوره حضوری کم ندارد. افرادی که به مشاوره حضوری دسترسی ندارند به راحتی می‌توانند از هر مکانی با مشاوران در تماس باشند.

مرکز مشاوره تلفنی کانون مشاوران

مرکز مشاوره کانون مشاوران با دارا بودن از مشاوران مجرب و متخصص در زمنیه‌ی خیانت همسر راهنمای شما خواهد بود و خدمات روان درمانی بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد. روانشناسان مرکز کانون مشاوران بدون هیچ‌گونه قضاوتی سعی می‌کنند تا در ابتدا آرامش و اطمینان از حل مشکلات را به زندگی شما برگردانند. در مرحله‌ی بعدی بهترین راه‌کارهای عملی برای مقابله و درمان خیانت در اختیارتان قرار می‌دهند. 

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: مشاوره خیانت تلفنی