سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاط حساس بدن زن

شناسایی نقاط حساس بدن زن برای برقراری رابطه جنسی از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه باعث افزایش لذت در رابطه‌ عاطفی و جنسی افراد می‌شود. همچنین کیفیت روابط جنسی نیز افزایش پیدا می‌کند و سلامت جنسی افراد حفظ می‌گردد. برای تحریک این نقاط لازم است تا نکاتی را در نظر داشته باشید و مهم‌ترین کار این است که در ابتدا این نقاط را بشناسید و به آرامی تحریک کنید و از حرکات خشونت آمیز بپرهیزید. در ادامه به بررسی کامل این موضوع خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: نقاط حساس بدن زن

شناسایی نقاط حساس بدن زن

مناطق مختلفی موجب تحریک زنان می‌شوند و آقایون با ماساژ این نقاط می‌توانند همسر خود را برای برقراری رابطه‌ جنسی آماده کنند. این مناطق در قسمت‌های مختلف بدن وجود دارد و برخی از آن‌ها به دلیل وجود ضربان یا رگ‌های عصبی از حساسیت بالایی برخوردار هستند. همچنین مرکز مشاوره روانشناسی می‌تواند به شما برای بهبود کیفیت رابطه و شناسایی این نقاط حساس کمک کند.

1. سر از نقاط حساس بدن زن

در ابتدا می‌توانید با نوازش موها و بازی کردن با آن‌ها معاشقه‌ خود را شروع کنید. این حرکت در شروع و پایان رابطه کاربرد دارد. به این معنا که می‌توانید در ابتدا برای تحریکات فیزیکی از این حرکت شروع کنید و در انتهای رابطه جنسی نیز می‌توانید همسر خود را در آغوش بگیرید و با نوازش موهای او پایان لذت بخشی برای رابطه‌ خود رقم بزنید. یادتان باشد همانقدر که ابتدای رابطه مهم است، انتهای رابطه نیز اهمیت بالایی دارد و اگر به آن توجه نشود به تدریج روابطتان به سردی گرایش می‌یابد. 

2. گردن

یکی دیگر از نقاط حساس بدن خانم‌ها گردن می‌باشد و به دلیل وجود ضربان در این ناحیه بوسیدن آن لذت بخش است. اما به این مسئله توجه داشته‌ باشید که ممکن است برخی از خانم‌ها از برخورد بزاق دهان با گردن یا سایر نواحی خوششان نیاید، به همین خاطر توصیه می‌شود این مسئله را در زمان بوسیدن همسرتان در نظر داشته‌ باشید.

3. لب‌ها از نقاط حساس بدن زن

لب‌ها جزء مهم‌ترین قسمت بدن زنان هستند و تاثیر زیادی در تحریک آن‌ها دارد. بوسیدن آرام و پر از عشق لب‌ها اهمیت بالایی دارند و معمولا برای شروع رابطه‌ جنسی از این حرکت استفاده می‌شود.

4. ران‌ها

نوازش درون و بیرون ران‌ها موجب تحریک زنان می‌شود و می‌توان این مناطق را از روی لباس یا زمانی که برهنه است نوازش کرد. برای این کار می‌توانید پاهای او را از هم باز کنید و ران‌هایش را نوازش کنید.

5. نوک سینه از نقاط حساس بدن زن

علاوه بر لب‌ها،‌ نوک سینه نیز یکی دیگر از مهم‌ترین نقاط بدن زنان است اما نحوه‌ تحریک آن‌ها بسیار مهم است زیرا ممکن است تحریک اشتباه موجب بروز درد در زنان شود و دیگر لذت بخش نباشد. تحریک نوک سینه نیازمند ملایمت و حرکات ظریف است، مثلا حرکت دورانی زبان روی نوک سینه بسیار لذت‌بخش‌تر از مکیدن سینه مانند بچه‌ شیرخواره است.

6. دست‌ها

نوازش دست‌ها بهتر است به این صورت باشد که در ابتدا از انگشتان شروع شود تا به نوازش کل دست برسد. همچنین مچ دست‌ها حساس و تحریک‌پذیر هستند و می‌توانید با بوسیدن آرام و حرکت زبان در ناحیه‌ای که نبض دارد همسرتان را تحریک کنید. نوازش کل دست زنان نیز لذت‌بخش است و باعث می‌شود تا زنان از این حرکت لذت ببرند.

7. گوش‌ها از نقاط حساس بدن زن

می‌توانید گوش‌های همسرتان را نوازش کنید و به آرامی ببوسید و همسر خود را تحریک کنید. همچنین یادتان باشد که زنان عاشق شنیدن جملات عاشقانه هستند و می‌توانید جملات عاشقانه را در گوش همسرتان زمزمه کنید و او را نوازش کنید. لاله گوش یکی از نقاط حساسی است که می‌توانید برای تحریک از آن استفاده کنید.

8. شکم و ناف

برای اینکه این ناحیه را نوازش کنید می‌توانید از بالای شکم شروع به نوازش کرده و به تدریج پایین بیایید. بوسیدن، مکیدن و لیسیدن ناف خانم‌ها بسیار لذت بخش است و باعث تحریک خانم‌ها می‌شود.

9. پاها از نقاط حساس بدن زن

این ناحیه نیز بسیار حساس و تحریک پذیر است و ماساژ پاها تاثیر زیادی در تحریک زنان دارد. اگر برای ماساژ از روغن یا کرم استفاده کنید و ماساژ را از وسط کف پا آغاز کنید بهتر می‌توانید همسر خود را تحریک کنید. یادتان باشد ماساژ به گونه‌ای باشد که باعث قلقلک همسرتان نشود و آرامش بخش باشد.

10. باسن

زمانی که نقاط دیگر را تحریک می‌کنید به تدریج در این ناحیه جریان خون زیاد می‌شود و هنگامی که به ماساژ و تحریک این ناحیه می‌رسید بهتر است این منطقه را آرام ماساژ دهید و تحریک کنید و از اقدامات خشن خودداری کنید تا همسرتان به خوبی تحریک شود.

11. کولیتوریس از نقاط حساس بدن زن

جالب است بدانید حساس‌ترین نقطه در بدن زنان کولیتوریس است که به دلیل وجود رگ‌های عصبی فراوان در این نقطه میزان لذت جنسی بسیار زیاد است. اگر در زمان دخول این ناحیه تحریک شود می‌توان ارگاسم خوبی را تجربه کرد و نحوه‌ به ارگاسم رسیدن از طریق تحریک کلیتوریس در خانم‌ها متفاوت است. ولی معمولا با تحریک آرام و گردشی انگشتان دست روی کلیتوریس خانم‌ها موجب رسیدن به ارگاسم لذت بخش می‌شوید.

12. نقطه‌ جی

این نقطه نیز حساسیت بالایی دارد و محل آن زیر استخوان شرمگاهی و از دهانه‌ واژن حدود یک تا دو بند انگشت به سمت داخل می‌رود. این ناحیه بافت سفتی دارد و در زمان تحریک شدن حدود یک چهارم سایز متورم می‌شود. بسیاری از خانم‌ها با تحریک این نقطه به ارگاسم می‌رسند.همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه روابط زناشویی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: نقاط حساس بدن زن