سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق باری با همسر

عشق بازی با همسر از مسائل مهم در رابطه‌ی زناشویی و معاشقه مقدمه‌ی رابطه‌ی جنسی است. بسیاری از افراد این مقدمه را جدی نمی‌گیرند و حوصله‌ی آن را ندارند. عشق بازی قبل از رابطه‌ی جنسی محبت و صمیمیت بین زن و شوهر را بیشتر می‌کند. از طرفی رابطه جنسی بدون معاشقه این حس را در طرف مقابل ایجاد می‌کند که شما تنها به فکر ارضای نیاز جنسی خود هستید و به او توجهی ندارید. بسیاری از طلاق‌ها بر اثر نارضایتی جنسی اتفاق می‌افتد و عشق بازی نکردن هم از عوامل نارضایتی جنسی است. کیفیت رابطه‌ی جنسی از مسائل مهم در زندگی مشترک است که باید به آن توجه بسیار شود. توصیه می‌کنیم تا برای برقراری روابط زناشویی سالم و با کیفیت به مشاوره جنسی مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه عشق بازی با همسر می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: عشق بازی با همسر

عشق بازی با همسر

عشق بازی با همسر لازمه‌ی برقراری رابطه‌ی جنسی و شروع آن است. نیم ساعت معاشقه قبل از رابطه جنسی می‌تواند کیفیت روابط زناشویی و افزایش لذت را بهبود ببخشد. خیلی مهم است که طرفین بتوانند احساسات خود را در رابطه جنسی به درستی بروز دهند. عشق بازی مجموعه‌ای از رفتارها وکارهایی را شامل می‌شود که برای برانگیختن میل جنسی طرفین صورت می‌گیرد؛ گاهی ممکن است زن و مرد از عشق بازی تنها برای ابراز محبت استفاده کنند و بعد از آن رابطه‌ی جنسی نداشته باشند.

در برخی شرایط امکان انجام رابطه جنسی وجود ندارد؛ مانند زمان‌هایی که بانوان در دوران قاعدگی خود هستند، باردار هستند و یا مشکلات جنسی برای هر دو طرف وجود دارد؛ معاشقه می‌تواند بهترین راه برای ارضای نیازهای هر دو طرف و افزایش محبت و صمیمیت در این شرایط باشد.

لمس شدن و لمس کردنی که در معاشقه اتفاق میوفتد روان افراد را هم ارضا می‌کند. مخصوصا برای بانوان معاشقه ضروری‌تر است چرا که برای تحریک و رابطه جنسی به آماده سازی نیاز دارند.

چه کارهایی می‌توان در معاشقه انجام داد؟

در معاشقه باید کارهایی انجام شود که طرف مقابل را تحریک کند و احساسات خوبی را در او ایجاد کند. میزان و شدت تحریک پذیری در افراد مختلف متفاوت است اما مجموعه‌ای از رفتارها وجود دارند که به صورت مشترک باعث ایجاد حس لذت و تحریک در افراد می‌شوند. در ادامه برخی از این رفتارها را ذکر کرده‌ایم.

عشق بازی با همسر | در آغوش گرفتن

وقتی که طرف مقابلتان را در آغوش می‌گیرید احساس امنیت در او موج میزند و این تصور به طور ناخودآگاه برایش ایجاد می‌شود که می‌تواند به شما تکیه کند. آرام آرام اما محکم همسر خود را در آغوش بگیرید و به سینه خود فشار دهید؛ این کار باعث ایجاد شدن احساس لذت در او می‌شود و احساسات مثبت در او افزایش می‌یابد.

نجواهای عاشقانه

به زبان آوردن عشق و علاقه می‌تواند به بهترین شکل طرف مقابلتان را تحت تاثیر قرار دهد همچنین می‌توانید چیزی را که از او می‌خواهید از این طریق دریافت کنید. مخصوصا در خانوم ها اگر از ارتباط کلامی و نجواهای عاشقانه استفاده کنید بهترین نتیجه را می‌گیرید. حتما شنیده‌اید که خانم‌ها با شنیدن تحریک می‌شوند و مردها با دیدن.

در هنگام صحبت کردن حواستان به تن صدایتان باشد. بالا و پایین بردن لحن و آرام صحبت کردن می‌تواند حس بهتری برای شخص مقابل به دنبال داشته باشد.

نوازش کردن در معاشقه

نوازش کردن می‌تواند تاثیر بسیار خوبی قبل از شروع رابطه جنسی به جا بگذارد. چون عموما لمس کردن به هر دو طرف احساس بسیار خوبی می‌دهد و می‌تواند ذهن را آماده کند. در بسیاری از مواقع که امکان ایجاد رابطه جنسی وجود ندارد می‌شود با نوازش کردن و لمس کردن نقاط مختلف بدن همسر را به ارضای جنسی رساند.

بوسیدن در معاشقه

لب ها یکی از بهترین راه ها برای ابراز علاقه و دوست داشتن هستند. شما با بوسیدن طرف مقابل می‌توانید احساساتش را برانگیخته کنید و بر قلب و روحش کنید. به دلیل وجود 10 هزار عصب در لب‌ها عضو بسیار حساسی محسوب می‌شوند و می‌توانند منبعی لذت بخش باشند.

استفاده از عطر مناسب

استفاده از عطرهای مناسب و مورد علاقه همسرتان میتواند در معاشقه به شما کمک کند. به این دلیل که حس بویایی مستقیما روی بخش حساسی از مغز تاثیر می‌گذارد و عاطفه را برانگیخته می‌کند. همچنین بوییدن در عشق بازی یکی از مهم ترین و رومانتیک‌ترین کار هاست. راه‌های بسیار زیادی برای تحریک همسر در عشق بازی وجود دارد.

 نکات مهم در عشق بازی با همسر

هیچ گاه نباید برای شروع یک معاشقه شتاب زده عمل کرد. عشق بازی شروع رابطه جنسی‌ست و نباید آن را سرسری گرفت. اگر قصد انجام این کار را دارید حتما از چند ساعت قبل به طور غیر مستقیم به طرف مقابل خبر دهید؛ می‌توانید به همسر خود پیام بدهید یا به او تلفن بزنید و بی دلیل حالش را بپرسید. آقایان هنگام رفتن به منزل گل بخرند و خانم ها خانه را به بهترین شکل مرتب کرده و یک وعده غذایی عالی باهم داشته باشند تا شخص مقابل بتواند انرژی لازم را کسب کند و آمادگی داشته‌باشد.

شاید شما زمان زیادی برای آماد شدن نخواهید اما همسرتان برای این کار زمان بیشتری لازم داشته‌باشد. ضروری است که طرف مقابل آمادگی لازم را داشته باشد اگر به یکباره وارد عشق بازی شوید ممکن است نتیجه‌ای را که می‌خواهید به دست نیاورید.

به یاد داشته باشید که صرفا برای تحریک یکدیگر به عشق بازی نپردازید به طور طبیعی این اتفاق میوفتد پس بیشتر سعی کنید تا احساسات خود را به یکدیگر ابراز کنید و عشق خود را انتقال دهید.

اتفاقاتی که در هنگام معاشقه در بدن رخ می‌دهند

_ترشح هورمون عشق: در بدن شما اکسی توسین و دوپامین ترشح می‌شود. هورمون اکسی توسین علاقه شما را برای بودن با طرف مقابل بیشتر می‌کند و دوپامین که مرکز لذت مغز  است، شما را برانگیخته می‌کند.

_افزایش لذت جنسی: با معاشقه رگ‌های خونی در بخش‌های اندام تناسلی گشاد می‌شوند و باعث ایجاد ترشحات و در نتیجه لذت جنسی می‌شود.

_حساس شدن اعضای بدن: با عشق بازی نواحی تحریک کننده‌ی احساسات به طور زیادی فعال می‌شوند و چون حجم خون زیادی در آن‌ها جریان پیدا می‌کند و سرازیر می‌شود، عصب‌های انتقال دهنده‌ی حساسیت هم شروع به فعالیت می‌کنند.

_از بین رفتن کالری: در ازای هر شش دقیقه عشق بازی حداقل 21 کیلو کالری سوزانده می‌شود، تقریبا بعد از نیم ساعت شما موفق به سوزاندن 100 کیلو کالری شده‌اید!

_افزایش ضربان قلب: در معاشقه فعالیت جسمی بالا می‌رود و در نتیجه‌ ضربان قلب نیز افزایش می‌یابد. همچنین 10 تا 20 دقیقه طول می‌کشد تا تپش قلب به حالت اول بازگردد.

_ایجاد حس آرامش: هورمون هایی به نام پرولاکتین در بدن وجود دارند که بیشتر در بانوان ترشح می‌شوند. پرولاکتین حس آرامش را در فرد بالا می‌برد. این هورمون در هنگام خواب و عشق بازی بیشتر ترشح می‌شود و به ایجاد آرامش در رابطه‌ی جنسی کمک می‌کند.

برای دریافت مشاوره جنسی می‌توانید از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران بهره‌مند شوید.

رای دریافت مشاوره در زمینه عشق بازی با همسر می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: عشق بازی با همسر