سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره روانشناسی تلفنی یکی از خدماتی است که مرکز کانون مشاوران با همکاری جمعی از متخصصین با تجربه در حوزه های مختلف روانشناسی برای مراجعان در نظر گرفته است. مشاوره تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری نیاز به مهارت های ویژه ای دارد. کانون مشاوران با تجربه چندین ساله در این زمینه می توانند شما را در هر زمینه ای راهنمایی بکنند. 

برای دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: مشاوره تلفنی روان‌شناسی

مزایای مشاوره‌ی تلفنی روان‌شناسی

مشاوره‌ی تلفنی ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارد و مشاورین متخصص به صورت غیر حضوری می‌توانند مشکلات فرد را بررسی کرده و راهکارهای مناسب و کارآمد را پیشنهاد دهند.

1- یکی از مهم‌ترین مزایای مشاوره‌ی تلفنی این است که همیشه در دسترس است و می‌توان در مواقع اورژانسی مانند مسئله‌ی خیانت، آسیب جنسی، تجاوز و… که نیاز به راهنمایی فوری دارند از راهکارهای مشاوره‌ی غیرحضوری استفاده کرد.

2- مشاوره‌ی روانشناسی تلفنی هزینه‌ی کمتری نسبت به مشاوره‌ی حضوری دارد و در عین حال از کیفیت خدماتی به اندازه مشاوره حضوری بهره‌مند شد.

3- معمولا برای اینکه بتوانید برای مشاوره‌ی حضوری وقت رزرو کنید، باید مدتی منتظر بمانید اما در مشاوره‌ی تلفنی در هر زمانی که بخواهید می‌توانید از خدمات روانشناسی استفاده کنید. همچنین دیگر نیازی نیست مسیری طولانی را طی کنید تا بتوانید با مشاورین صحبت کنید، بلکه می‌توانید در هرجایی که هستید بدون اتلاف وقت با مشاورین در ارتباط باشید.

4- مشاور و روان‌شناس متخصص در همه‌ی استان‌ها و شهرها مستقر نیستند. اما مشاورین غیرحضوری افرادی متخصصی هستند که به راحتی از تمام نقاط کشور می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

 

در مشاوره روانشناسی تلفنی درباره چه موضوعاتی حرف زد؟

در مشاوره‌ی تلفنی موضوعات مختلفی مطرح می شود که می توانید درباره آن ها راهنمایی دریافت کنید. مشاوران تلفنی طوری آموزش دیده اند که بتوانند به انواع موضوعات حتی از طریق تلفن پردازند. رایج ترین خدمات مشاوره تلفنی به شرح زیر می باشد.

_ مشاوره کودک و نوجوان

_ مشاوره خانواده

_ زوج درمانی و روابط زناشویی

_ اختلالات روانی

_ مشاوره فردی

_ مشاوره‌ی ترک اعتیاد

_ مشاوره‌ی جنسی

_ مشاوره‌ی تحصیلی

_ و بسیاری از زمینه‌های دیگر که در روان‌شناسی مطرح است

مشاوره‌ی تلفنی برای چه کسانی مناسب است؟

مشاوره‌ی تلفنی برای اشخاصی که تمایلی ندارند توسط دیگران شناسایی شوند، رفت و آمد در مسیر برای آن‌ها دشوار است، نیاز فوری به دریافت مشاوره دارند، نمی‌توانند از عهده‌ی هزینه‌ی مشاوره‌ی حضوری بربیایند، به مشاورین خوب و متخصص دسترسی ندارند و به صورت کلی شرایط مشاوره‌ی حضوری را ندارند، مشاوره‌ی غیرحضوری برای آن‌ها گزینه‌ی مناسبی است.

آن‌ها می‌توانند به صورت غیرحضوری خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند، برخی از افراد شرایط استفاده از تلفن ثابت را ندارند، به همین دلیل می‌توانند با تلفن همراه خارج از سامانه با مشاورین ارتباط برقرار کنند. ارتباط خارج از سامانه مراحلی دارد و در ابتدا لازم است فرمی را پر کنید  و پس از پرداخت اینترنتی با مشاورین در ارتباط باشید و یا از طریق دریافت اطلاعات پرداخت از منشی برای دریافت مشاوره وقت بگیرید. همچنین ارتباط خارج از سامانه هزینه‌ی کمتری نسبت به ارتباط مستقیم دارد.

روش کلی مشاوره‌ی غیرحضوری

برای اینکه بتوانید به صورت غیرحضوری مشاوره دریافت کنید لازم است در ابتدا با شماره‌ی مرکز مشاوره تماس بگیرید، بلافاصله (و در تماس خارج از سامانه بعد از 5 تا 10 دقیقه) به مشاور متصل می‌شوید، سپس اطلاعات لازم را به مشاور می‌دهید و بعد از اینکه مکالمه‌ی شما با مشاورین به پایان رسید، مشاور مسئله‌ای که شما در رابطه با آن چالش دارید را بررسی و تجزیه تحلیل می‌کند و راهکارهای اولیه را می‌دهد.

مشاور پس از بررسی موضوع و راه حل‌های ممکنه به شما کمک می کند تا راهکاری کارآمد انتخاب کنید و با توجه به راهنمایی‌های مشاور بهترین تصمیم را بگیرید. گاه برای شناخت و ارزیابی بهتر موضوع، لازم است یک جلسه به صورت حضوری مشاوره انجام شود. البته که این کار بستگی به تصمیم مراجع و مشاور دارد.

مرکز کانون مشاوران از پیشگامان عرصه مشاوره روانشناسی

روان‌شناسان مرکز کانون مشاوران کادری مجرب و متخصص هستند که می‌توانند در زمینه‌های مختلف (اعتیاد، خانواده، کودک، جنسی و…) خدمات مشاوره‌ای ارائه دهند. خدماتی که مشاورین ارائه می‌دهند بسیار حرفه‌ای و کارآمد است و در صورت تمایل می‌توانید با همان مشاور به صورت حضوری مشاوره داشته‌ باشید.

در مشاوره‌ی غیرحضوری به دلیل عدم مشاهده‌ی مراجع لازم است روان‌شناسانی باتجربه و متخصص پاسخگو باشد، در کلینیک کانون مشاوران، روانشناسان از تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند.

 

سوالات متداول

آیا اطلاعات ما محرمانه می‌مانند و جایی بازگو نمی‌شوند؟

بله، شما می‌توانید ارتباط امنی با مشاورین داشته باشید و اطلاعات شما تا زمانی که خطری برای سلامتی خودتان یا دیگران نداشته باشند، جایی بازگو نمی‌شوند و با خیالی آسوده می‌توانید با مشاورین در ارتباط باشید.

اگر نتوانم با تلفن ثابت تماس بگیرم، باید چه کار کنم؟

برای اینکه بتوانید با تلفن همراه تماس بگیرید، می‌توانید ارتباط خارج از سامانه داشته باشید. برای این کار در ابتدا فرمی را پر می‌کنید و بعد از پرداخت اینترنتی می توانید به مشاورین وصل شوید. البته هزینه‌ی مشاوره‌ی خارج از سامانه تا حدودی ارزان‌تر از ارتباط با تلفن ثابت است.

برای دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: مشاوره تلفنی روان‌شناسی