سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنیک مسترز جانسون

تکنیک مسترز و جانسون یکی از روش‌های درمان زود انزالی است که جایگزین مناسبی برای داروهای تأخیری پر عوارض و کوتاه‌اثر محسوب می‌شود. زود انزالی مسئله‌ای است که بر کیفیت رابطه جنسی و به تبع آن بر روی روابط عاطفی زوجین تأثیرات سوءی دارد. بسیاری از افراد در مواجه به زود انزالی به سراغ داروهای تأخیری می‌روند. یکی دیگر از روش‌های مؤثر در این زمینه تمرینات کگل هستند. برای اطلاع از بهترین روش اجرای این تمرین را توضیح داده‌ایم.

برای دریافت مشاوره در زمینه تکنیک مسترز جانسون می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: تکنیک مسترز جانسون

تکنیک مسترز و جانسون چیست؟

در این روش، احساسات مرتبط با ارگاسم کنترل می‌شود. هدف، درمان زودانزالی و افزایش طول رابطه جنسی است. در این روش، شما باید تلاش زیادی بکنید و اراده خوبی داشته باشید ولی بدانید که ظرف مدت بسیار کمی بسیار موثر و پرکاربرد است. در این روش شما باید توسط شریک جنسی‌تان تحریک سکسی بشوید، این حس را به قله و اوج ببرید و سپس ناگهان آن را متوقف کنید.

برای کسب آگاهی و دریافت آموزش‌های دقیق‌تر می‌توانید از راهنمایی‌های متخصصان مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران بهره‌مند شوید.

روش انجام تکنیک مسترز و جانسون

مرد در این تکنیک، در مرحله نزدیک انزال حرکات جنسی را متوقف می کند و بعد از خاموش شدن احساس انزال، حرکات را ادامه می دهد. این کار را چندین بار تکرار می کند و بعد اجازه انزال می دهد. با این متد فرد بعد از مدت زمانی می تواند زمان انزال خود را افزایش دهد. یکی از بهترین روش‌های انجام این تکنیک این است که اول از روش 4  به 1 شروع کنید و به تدریج آن را بیشتر کنید و به روش 9 به 1 برسانید.

منظور از روش 4 به 1 این است که در آمیزش‌های اولیه، 4 بار آلت خودتان را وارد واژن پارنترتان بکنید، یک مکث کوتاه بکنید، مجددا 4 بار آلت خود را وارد واژن کنید، چند ثانیه صبر کنید و همین کار تا زمانی که به انزال برسید، ادامه دهید.

بهترین حالت اجرای تکنیک مسترز و جانسون

بهتر است مرد به پشت بخوابد و به آرامی دخول را شروع کنند. هنگامی که به اوج تحریک نزدیک شد، به همسر و یا پارتنرش علامت می دهد تا دور شود، کمی ریلکس می کند و دوباره شروع می کنند. ممکن است فکر کنید روش سختی پیش رو دارید اما بهتر است به لذت جنسی‌ای که قرار است برسید فکر کنید.

متد مسترز و جانسون تا چه مدت باید انجام شود؟

در متد مسترز و جانسون، این کار باید در چند مرحله و در زمان‌های مختلف انجام شود. و آرام آرام زمان هر تحریک بیشتر می شود و تا زمانی که فرد احساس کند زمان بیشتری برای تحریک در هر بار صرف می کند ادامه خواهد یافت. بعد از چند دفعه و چند روز تمرین، سکس و دخول را می‌توانید در حالت طبیعی انجام دهید. این تکنیک حداکثر به 6 ماه تمرین نیاز دارد؛ اما در زمان کوتاه‌تری نیز می‌توانید به نتیجه برسید.

چند بار در ماه باید از تمرین مسترز و جانسون استفاده کرد؟

این که این روش را چند روز در هفته یا چند روز در ماه انجام دهید و میزان آن را افزایش دهید، به وضعیت بدنی خودتان بستگی دارد. با انجام این تمرین‌ها می توانید در نهایت به روش 9 به 1، یعنی 9 بار ورود آلت، مکث و مجددا 9 بار ورور و مکث، در رابطه جنسی برسید. تکنیک مسترز و جانسون

نکات مهم در اجرای تکنیک مسترز و جانسون

توجه داشته باشید که قبل از شروع تمرین، این مسئله و روش انجام تکنیک را به پارتنر خود توضیح دهید تا مشکلی به وجود نیاید. حواستان باشد در این مدت ارتباط فیزیکی با پارتنرتان را با هم کنترل کنید ولی آن را نگه دارید و رفتارهایی مثل بوسیدن و نوازش کردن و غیره را مدیریت شده انجام دهید.

پس از 2 تا 3 هفته می توانید رابطه را به تدریج شروع کنید اما به این نکته توجه کنید که باز هم اول یک یا دو بار به نزدیک انزال برسید، چند ثانیه مکث کنید یا حرکت را کم کنید . اجازه بدهید تحریک از بین برود و در بار سوم می توانید به انزال برسید. توجه کنید که بهترین راه درمان زودانزالی، ریشه‌یابی مشکل و دریافت آموزش‌های جنسی از طریق مشاوره جنسی است.

برای دریافت مشاوره در زمینه تکنیک مسترز جانسون می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: تکنیک مسترز جانسون