سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره تلفنی با موبایل

با توجه به شرایط زندگی امروزی مسائل و چالش‌های زیادی برای افراد ایجاد می‌شود که نیاز به مشورت با فردی متخصص در آن زمینه را دارند. به صورت کلی مشاوره می تواند حضوری و غیر حضوری باشد. مشاوره با موبایل یکی از روش‌های دریافت مشاوره‌ی غیر حضوری است و مزایای زیادی نسبت به سایر روش‌ها دارد. کسانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند یا فرصت کافی برای دریافت مشاوره‌ی حضوری ندارند می‌توانند از طریق موبایل برای دریافت مشاوره اقدام کنند.

برای دریافت مشاوره تلفنی با موبایل می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: مشاوره تلفنی با موبایل

مزایای مشاوره با موبایل

به طور کلی برای افرادی که زمان زیادی برای دریافت وقت و مراجعه‌ی حضوری ندارند، مشاوره‌ی موبایل بهترین گزینه است و باعث می‌شود تا فورا مشکل آن‌ها بررسی شود. در ادامه به دیگر مزایای مشاوره با موبایل اشاره می‌کنیم.

 

صرفه جویی در وقت و انرژی

یکی از مزایای مشاوره با موبایل این است که نیازی نیست مسیر طولانی طی کنید یا ساعت‌ها در راه باشید، شما می‌توانید به صورت تلفنی با متخصص ارتباط برقرار کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. همچنین کسانی که از مشاوره تلفنی استفاده می‌کنند دیگر لازم نیست برای دیدن مشاور وقت بگیرند و زمان طولانی برای رسیدن نوبت تلف کنند. درمشاوره تلفنی کانون مشاوران می توانید در اسرع وقت با بهترین روانشناسان صحبت نمایید.

صرفه جویی در هزینه

به صوت کلی مشاوره با موبایل هزینه‌ی کمتری نسبت به مشاوره‌ی حضوری دارد، چرا که دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های رفت و آمد نیست. شما در هرجایی که باشید به راحتی می‌توانید با مشاورین تماس بگیرید. همچنین برای مشاوره‌ی غیرحضوری می‌توانید از تلفن ثابت یا تلفن همراه استفاده کنید.

همیشه در دسترس بودن

 در ارتباط تلفنی مانند مشاوره‌ی حضوری مشکلات و دغدغه‌های فرد بررسی می‌شود و برای درمان اقدام می‌شود، اما یکی از برتری‌های مشاوره با موبایل این است که همیشه در دسترس می‌باشد و در مواقع اورژانسی و ضروری مانند خیانت همسر، شکست عشقی، آسیب‌های جنسی و… که فرد نیاز به راهنمایی فوری دارد، می‌توانید مشاوره دریافت کنید. به صورت کلی در هر زمان و هرجایی که احساس کردید به همدردی با مشاور احتیاج دارید به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط صحبت کنید.

شناسایی نشدن در هنگام مشاوره

برخی افراد به دلایل مختلفی مانند خجالتی بودن، اختلالات جنسی، مشکل اعتیاد، مشهور بودن و…  تمایل ندارند توسط مشاور و روان‌شناس شناسایی شوند و ترجیح می‌دهند که ناشناخته باقی‌ بمانند. به همین دلیل به اینگونه افراد توصیه می‌شود از مشاوره‌ی تلفنی استفاده کنند تا علاوه بر دریافت مشاوره، هویت آن‌ها شناسایی نشود، ارتباط امنی داشته باشند، بتوانند به راحتی و آزادانه از خدمات مشاوره‌ استفاده کنند.

نحوه‌ی برقراری ارتباط با تلفن همراه

برقراری مشاوره با موبایل  تفاوت‌هایی با مشاوره تلفنی دارد، در مشاوره‌ی تلفنی می‌توان به صورت مستقیم با مشاور ارتباط برقرار کرد و نیازی به وقت قبلی نیست. اما مشاوره با تلفن همراه مراحلی دارد که شامل:

_ تماس با مرکز کانون مشاوران

_ درخواست ارتباط خارج از سامانه

_ مشخص کردن موضوعی که قصد دارید در رابطه با آن صحبت کنید

_ بعد از پرداخت اینترنتی، شماره‌ها و راه‌های ارتباطی برای شما نمایش داده می‌شود

_ حدودا تا 15 دقیقه بعد از دریافت راه‌های ارتباطی می‌توانید با مشاورین متخصص صحبت کنید

مرکز کانون مشاوران

مرکز کانون مشاوران، با گردهم آوری روان‌شناسان و مشاورین مجرب در زمینه‌های مختلف از 8 صبح تا 2 بامداد پاسخگوی سوالات شما هستند. مشاورین این مرکز اساتید دانشگاه و کسانی هستند که در روان‌شناسی و مشاوره تبحر خاصی دارند و پس از ارتباط با آن‌ها در صورت نیاز می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و از خدمات مشاوره‌ این مرکز بهره‌مند شوید. همچنین این مرکز، تنها مرکز تایید شده از سوی خانه روان‌شناسان ایران جهت فعالیت در فضای مجازی است.

 حوزه‌هایی که مشاورین و روان‌شناسان در آن فعالیت می‌کنند شامل موارد زیر می باشد.

مشاوره فردی (استرس، اضطراب، کنترل خشم، خودارضایی، زود انزالی، افسردگی و …)

مشاوره خانواده (فرزند پروری، ازدواج، طلاق، خیانت، جنسی، زناشویی و ….)

مشاوره تحصیلی و شغلی

مشاوره کودک

مشاوره نوجوان

مشاوره اعتیاد

و….

 

سوالات متداول

آیا پس از مشاوره‌ی تلفنی امکان مشاوره حضوری هم وجود دارد؟

بله پس از مشاوره‌ی تلفنی درصورتی که تمایل داشته باشید یا مشاور ادامه‌ی روند درمان به صورت حضوری را کارآمدتر بداند می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید.

روش انجام مشاوره تلفنی چگونه است؟

می‌توانید در ابتدا با شماره‌ی 22016024- 021 تماس بگیرید و پس از پرداخت هزینه به روانشناس کانون مشاوران وصل شوید و صحبت کنید.

در چه ساعات روز می‌توان با مشاوره تلفنی تماس گرفت؟ 

در ساعات کاری مرکز از 8 صبح تا 2 بامداد متخصصان آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. تنها کافی است برای دریافت خدمات در این ساعات تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره تلفنی با موبایل می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: مشاوره تلفنی با موبایل